уторак, 29. март 2016.

3DeLuXe Professional boja za kosu 7.43 (bakarno zlatno plava)

Pre nekog vremena sam odlučila da dobijem bakarnu boju kose i ... iz prvog puta mi nije uspelo. Zbog toga sam promenila boju za kosu - uzela sam 3DeLuXe Professional i to ne samo zbog odgovarajuće nijanse u ton-karti, već i zbog činjenice da boja, između ostalog, sadrži i arganovo ulje (za hidrataciju kose i njenu bolju elastičnost) i ekstrakt nevena (za omekšavanje kose).
Priznajem da sam ponovo koristila Oxycream 6% da ne bih oštetila kosu, ali i pored toga što ni ovoga puta nisam dobila željenu nijansu, moram da primetim da je boja lepša i intenzivnija nego prošli put. Uz to, kosa ima i jači sjaj (ne radi se samo o mom subjektivnom mišljenju - to potvrđuju i komentari drugih ljudi). 
Takođe, kosa se nije dodatno isušila, ni izgubila na mekoći i elastičnosti.

PS. Tuba sadrži 100ml boje što je (za moju kraću kosu) dovoljno za dva bojenja.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...