петак, 25. март 2016.

Max Factor Miracle Match tečni puder (Golden 75) - testiranje

Moja želja za minimalnom šminkom često zna da me spreči da kupim proizvod koji ću (najverovatnije) upotrebiti samo par puta i zato sada koristim priliku (tester) da malo prokomentarišem Max Factor tečni puder Miracle Match.
Puder spada u grupu proizvoda punih čestica koje reflektuju svetlost i koje samim tim vizuelno smanjuju i ublažavaju vidljive nedostatke na koži. Takođe, u sadržaju se nalazi i novi silikonski sastojak koji ima osobine hidratantne kreme, kao i glicerin i vitamini E i B.
Tekstura pudera je lagana i lako se razmazuje. Što se tiče moći pokrivanja postoji velika sličnost sa BB kremama - istina je da su manje nesavršenosti (hiperpigmentacije) solidno pokrivene, ali kada su u pitanju veći "problemi" potreban je i korektor. 
Efekti upotrebe pudera su prirodan, svež i blistav izgled skoro nenašminkane kože. Uz to, prisutno je i hranljivo dejstvo koje pogoduje mojoj suvoj koži, ali... kada su u pitanju osobe sa masnijom kožom savetujem oprez.
Što se tiče trajnosti mogu da napišem samo reči hvale jer je izgled nepromenjen oko 8h.
Nijansa Golden 75 je previše tamna (ne pogoduje mojoj svetloj koži) i kada bih se odlučila za kupovinu sigurno bih izabrala neki svetliji ton.
I na kraju, jedna zamerka. Puder nema SPF tako da je potrebno pre njega naneti kremu koja će štititi kožu od štetnih sunčevih zraka.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...