среда, 4. мај 2016.

Schaebens Luxury mask with gold

Schaebens Luxury (DM, 2x5ml, akcijska cena 139 dinara) predstavlja zaista pravu luksuznu masku za lice koja obnavlja, podmlađuje i glača kožu, dajući joj pri tom čist i hidriran ten.
Ako se uzme u obzir sastav maske, to nije nimalo čudno jer se u njoj, između ostalog, nalaze i glicerin za hidrataciju, urea za održavanje vlažnosti u površinskom sloju kože, ekstrakt kavijara za obnavljanje kože, zlato za aktiviranje mikrocirkulacije i ublažavanje bora, hidrolizovani biseri za uklanjanje izumrlih ćelija sa površinskog sloja kože, morska so sa antibakterijskim delovanjem, pantenol za regeneraciju iritirane kože i šampanjac za postizanje bolje elastičnosti kože.
Maska ima teksturu gela, zlataste je boje i blagog citrusnog mirisa. Koristi se tako što se nanese na čisto lice, ostavi na njemu desetak minuta i potom spere mlakom vodom.
Ja sam ispoštovala uputstvo za upotrebu - nanela sam masku na lice izbegavajući predeo oko očiju i oko usana i odmah sam osetila blago peckanje na koži. Takođe, moram sa spomenem da sam tokom skidanja (spiranja) maske mlakom vodom imala utisak da koristim vrelu vodu. 
Efekti upotrebe maske su vidljivi odmah - koža je čista i sa smanjenim porama, osvežena, glatka i meka. Uz to, posebno mi se dopada što koža i vizuelno izgleda podmlađeno.
Naravno, da bi zaista došlo do pravih rezultata maska se mora redovno upotrebljavati bar dva puta sedmično i to u dužem vremenskom periodu.
PS. Takođe, maska je pogodna za korišćenje u prilikama kada se pred neki značajan događaj želi brzo postići svežiji izgled kože lica.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...