четвртак, 12. мај 2016.

Balea Beauty Effect losion za telo

Belea losion za telo Beauty Effect (DM, 200ml, akcijska cena 152 dinara) sam kupila još u novembru prošle godine na otvaranju DM-a u Šapcu i potrošila ga tokom zime, ali... nikako da napištem post o njemu.
U pitanju je losion retke gelaste teksture i neutralnog mirisa koji se skoro ne oseća. Lako se razmazuje i brzo upija. O njemu najbolje govore njegovi sastojci: glicerin za hidrataciju, alantoin za regeneraciju i omekšavanje kože, vitamin E (antioksidant) i hijaluronska kiselina za postizanje optimalne vlažnosti kože.
Losion sam koristila samo tokom večernje nege tela. Istina je da je dobro delovao na moju suvu kožu i skoro odmah posle nanošenja sam osećala promenu - koža je postala mekša i svilenkastija, ali....taj osećaj se brzo izgubio (već nakon par sati). 
Ipak, bez obzira na to, činjenica je da moja koža zahteva "jače" preparate posebno tokom zime, pa iako ne mogu ništa da kažem loše o ovom Balea losionu, takođe ne mogu ni mnogo da ga hvalim.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...