недеља, 29. мај 2016.

Giuliani MonoDerma vitamin A (retinol) - testiranje

Iako su MonoDerma vitamini za kožu prisutni u Srbiji već neko vreme ja do sada nisam imala priliku da isprobam kapsule sa vitaminom A, ali ... kada sam pre par dana u apoteci Melem u Šapcu kupovala meni omiljeni vitamin C od istog brenda dobila sam dva testera sa retinolom (vitamin A).
Retinol je poznat po sposobnosti uklanjanja površinskog sloja izumrlih ćelija kože i anti-age dejstvu (povećava proizvodnju kolagena i elastina i podstiče obnavljanje ćelija). Takođe, on je dobar i u tretiranju akni jer reguliše proizvodnju sebuma, umanjuje proširene pore i sprečava pojavu mitesera. 
Tekstura kapsula je prozirna i gelasta, lako se razmazuje i veoma brzo upija. 
Moja koža je suva i osetljiva tako da sam se plašila kakve će reakcije izazvati retinol, posebno zato što je u koncentraciji 0,15%, ali....nisam imala nikakve neželjene posledice (crvenilo, ljuštenje kože, isušivanje). 
Naravno, kapsule sam koristila tokom večernje nege, a posle njih na lice nisam nanosila nikakvu kremu. Ujutru je moja koža (već posle prve upotrebe) bila mekša i čini mi se, izgledala je blistavije.
Podrazumeva se da sam tokom dana nanosila kremu sa visokim SPF (30) jer je poznato da retinol stanjuje kožu i čini je osetljivijom na sunčeve zrake.
Šta na kraju reći osim da je testiranje kapsula sa vitaminom A uspelo i da ću ih verovatno kupiti na jesen kako bih oporavila kožu od letnjih uživanja na suncu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...