уторак, 17. мај 2016.

Balea krema za telo sa vanilom i kokosom

U DM-u se često na akcijama može naći mnogo simpatičnih mazalica. Jedna od njih je i Balea krema za telo sa vanilom i kokosom (500ml, akcijska cena 339 dinara). 
Iako će mnogi tvrditi da je miris ove kreme previše intenzivan, meni se baš to i dopalo - bar u prvi mah. Uz to, kada sam pročitala sastav još sam se više zagrejala za kupovinu - pažnju su mi privukli glicerin (omekšava kožu), kokosovo ulje (za hidrataciju, zaštitu i negu), šea buter (poboljšavanje elastičnosti kože), ekstrakt kokosa (omekšavajuće dejstvo), vitamin E (antioksidant) i ulje avokada (hidrira, omekšava, regeneriše).
Tekstura je lagana (mogla bi biti malo gušća) dok je miris predivan jer me potseća na neka lepa letnja dešavanja. Krema se lako razmazuje i brzo upija. Miris ostaje prisutan na koži par sati.
Moja koža je prilično suva pa joj krema odgovara zbog svog delovanja. Zbog toga je koristim tokom jutarnje, kao i tokom večernje nege, a posledice upotrebe se najbolje vide po mekoj, hidriranoj (kao i mirisnoj) koži. 
Još moram da spomenem da se gruba koža na laktovima skoro regenerisala iako kremu upotrebljavam samo pet dana.
PS. Pakovanje od 500ml je zaista veliko tako da ću se verovatno u narednom (dužem) periodu družiti sa ovom Balea kremom.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...