субота, 14. мај 2016.

Moja prolećna kupovina u DM-u

Čim sam čula da je u DM-u od 12.05. do 15.05.2016. sniženje 15% na celokupnu kupovinu odmah sam odlučila da to iskoristim, pa sam kupila:



Schaebens Anti-Aging mask (148 dinara)










Borotalco puder za telo (194 dinara)








Balea Sensitive gel za tuširanje (101 dinar)









CD deo roll-on Cvet narandže (305 dinara)









Bionsen CaringTouch deo roll-on (220 dinara)








Balea piling za telo -morska so i limun trava (271 dinar)





Balea krema za telo sa vanilom i kokosom (339 dinara)







Jessa losion za intimnu negu (169 dinara)










Jessa dnevni ulošci Aloe Vera (80 komada, 225 dinara)

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...