субота, 21. мај 2016.

Balea piling za telo sa mirisom limunove trave

Da bi kreme mogle dobro da deluju na kožu neophodno je pre njihove upotrebe koristiti piling kako bi se uklonile izumrle ćelije. Pošto je već počelo vreme priprema za lagane letnje stvari a samim tim i za lepši izgled, ja sam odlučila da što pre krenem sa radom na sebi.
Piling za telo Balea (DM, 250ml, akcijska cena 271 dinar) je prava stvar za pripremu tela za preparate protiv celulita. U svom sadržaju ima morsku so (pojačavanje cirkulacije), suncokretovo ulje (omekšavanje i vlaženje), maslinovo ulje (ishrana, zaštita i jačanje kože), jojobino ulje (antibakterijsko dejstvo), kofein (ubrzavanje cirkulacije), urea (omekšavajući uticaj) i vitamin E (antioksidans).
Tekstura pilinga je jako gusta tako da se on ne može upotrebljavati bez prethodnog mešanja, ali kada se nanese na kožu i počne masaža, predstavlja pravo uživanje uz blagi citrusni miris. 
Moja koža je inače suva pa sam se malo plašila reakcije na piling jer su zrnca morske soli prilično krupna, ali...posle samo par minuta blage masaže ona su se rastopila. 
Ulja koja se nalaze u sastavu pilinga ostavljaju masni trag na koži tako da posle njega nije potrebna dodatna nega (bar meni nije trebala).
Šta na kraju reći osim da je u pitanju prava stvar za letnje ulepšavanje.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...