среда, 25. мај 2016.

CD deo roll-on Cvet narandže

Poznajem mnoge osobe koje ne žele da kupuju dezodoranse sa parabenima i aluminijumom zbog činjenice da oni (navodno) izazivaju kancerogene promene. Ipak, koliko mi je poznato do sada nije nađen ni jedan dokaz u prilog ovom mišljenju, ali ni jedan koji bi ga osporio.
Ja ipak moram da priznam da se pri kupovini ovog CD dezodoransa (DM, 50ml, akcijska cena 305 dinara) nisam rukovodila odsustvom parabena i aluminijuma, već pre svega mirisom narandže koji, kako aromaterapija tvrdi, ublažava teskobu i eliminiše tmurne misli, donoseći pri tome osećaj sreće. Da li je to tačno kada su u pitanju drugi - ne znam, ali sam za sebe sigurna jer kada ga nanesem ja se osećam vedro i poletno. Uz to, dezodorans je dermatološki ispitan, ne ostavlja bele tragove na odeći i kako proizvođač tvrdi - garantovana je 24h zaštita od neprijatnih mirisa (iako u praksi nije tako - delovanje je, bar u mom slučaju, bilo oko 8h).
Na kraju moram da spomenem i jednu manu ovog simpatičnog dezodoransa. Naime, on u svom sadržaju ima alkohol denat koji može da iritira kožu, posebno ako je kratko vreme pre nanošenja rađena depilacija.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...