уторак, 10. мај 2016.

FreeLimix boja za kosu 8.4 svetlo bakarno plava + FreeLimix razvijač boje 9%


FreeLimix su italijanske boje za kosu namenjene za profesionalnu upotrebu. Postoje dve vrste: sa amonijakom ili bez amonijaka. 
Pošto su boje bez amonijaka po mom mišljenju previše blage i sumnjam da mogu dobro da pokriju (moje) sede vlasi, ja sam se odlučila za varijantu sa amonijakom. 
Uvoznik FreeLimix-a Alexandar Cosmetics tvrdi da boje između ostalog sadrže vitamine i biljne pigmente koji garantuju postojanost boje, a takođe i ne oštećuju kosu.
Ja sam odabrala nijansu 8.4 (svetlo bakarno plava). Tuba sadrži 100ml boje i meša se sa hidrogenom u razmeri 1:1,5 - pošto je moja kosa kraća to mi može biti dovoljno za dva farbanja, što je izuzetno povoljno. Naime, za samu boju treba izdvojiti 355 dinara, dok je hidrogen FreeLimix (150ml) 140 dinara.
Kremasti hidrogen ima prijatan miris i ne izaziva iritacije (provereno).
Moja kosa je inače prilično suva (tj.izmaltretirana kojekakvim preparatima) i u prvi mah sam bila uplašena kako će reagovati na novu boju, ali... prvo moram da kažem da boja ima neutralan miris za razliku od nekih drugih koje baš neprijatno mirišu, zatim - ne izaziva nikakve loše reakcije tokom bojenja, a kada se sve okonča, tj. kada se boja spere, dobija se nijansa baš kao iz ton karte dok je kosa pri tom meka, sjajna i bez sedih vlasi.
Ipak, imam samo jednu zamerku - po mom subjektivnom mišljenju kosa je malo suvlja posle bojenja.




Boja iz ton karte je




                                                ista kao i na mojoj kosi.



URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...