уторак, 31. мај 2016.

Schaebens Anti-Aging mask

Svi koji vode računa o svojoj koži znaju da nije dovoljno samo pronaći odgovarajuću kremu, već je za prave rezultate potrebna i dopunska nega, a nju predstavljaju maske određenih namena. 
Schaebens Anti-Aging mask (DM, 2x 5ml, akcijska cena 148 dinara) sa koenzimom Q10 (za obnavljanje kože i njenu zaštitu od foto-starenja), gatulinom (za korekciju bora - botoks efekat) i mlečnom kiselinom (za glatku teksturu kože) prava je stvar za sve one koji žele da odlože znake starenja kože ili da ih koriguju. 
Tekstura maske je gusta. Bele je boje. Nanosi se na dobro očišćeno lice i drži na njemu oko 15 minuta da bi se potom višak uklonio papirnom maramicom.
Ja maske za lice obično koristim tokom večernje nege, a tako sam uradila i sa ovom. 
Moram da napomenem da je moja koža suva i starija pa sam smatrala da mi produženo delovanje neće napraviti štetu (produžila sam ga na pola sata). 
Kada sam skinula ostatke maske sa lica koža mi je izgledala preporođeno - tekstura je bila mnogo bolja (ujednačena) dok su bore postale skoro neprimetne. Pošto je maska po mom mišljenju bila dovoljno bogata smatrala sam da mi posle nje nije potrebna nikakva krema. Ipak, i pored toga, kada sam se ujutru probudila moja koža je bila toliko masna kao da sam par minuta pre toga nanela neku jaču kremu. Na sreću, taj utisak se izgubio posle umivanja.
Naravno, samo jedna upotreba maske može doneti kratkoročne efekte, dok je za prave rezultate potrebno njeno korišćenje bar dva puta sedmično.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...