субота, 2. јануар 2016.

Moji beauty favoriti iz 2015.godine

Početak nove godine za mene je i vreme svođenja računa u vezi onoga što sam uradila i isprobala prethodne, pa zbog toga želim da spomenem i moje beauty favorite:


Eucerin Hyaluron Filler CC krema jer istovremeno neguje kožu i prikriva sve nesavršenosti.





Nivea Cellular Perfect Skin okoloočna krema jer predstavlja spoj negujuće kreme i korektora.





Giuliani MonoDerma vitamin C 10% jer blagotvorno deluje na kožu (izbeljuje je i oživljava ten).





Eucerin pH5 ulje za tuširanje jer je ne samo blago prema koži, već i zato što tokom leta posle njega nije potrebna nikakva druga nega.



Balea Med šampon za osetljivu kožu glave jer je dovoljno jak da dobro opere kosu, a da pri tome ne izazove nikakve iritacije.





Marrakesh kaHm tretman za ispravljanje kose uz čiju pomoć samo sa malo truda može da se napravi frizura kao iz frizerskog salona.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...