недеља, 31. јануар 2016.

Essence Lash Princess Volume Mascara

Grazia je ponovo darovala svoje čitaoce poklonima. Ja sam uz svoj primerak časopisa dobila Essence maskaru za volumen što me je obradovalo jer mi baš ona nedostaje. 
Lash Princess maskaru odlikuje prisustvo pčelinjeg i karnauba voska koji imaju ulogu nege trepavica. Uz to, četkica maskare je specijalno oblikovana tako da pokriva bojom svaku pojedinačnu trepavicu pružajući bolji volumen.
Maskaru sam isprobala i iako nije mojim trepavicama pružila neki dramatičan volumen, mogu da kažem da je ispunila svoju ulogu. Posle nje moje trepavice su bile istaknutije i izgledale su gušće, a što je najvažnije - nisu se slepile. 
Moram priznati da ma koliko novca trošim na preparate za negu, po pitanju dekorative sam cicija jer se često dešava da se tokom meseca samo par puta našminkam (smatram da bi trošenje novca na skupe maskare i senke bilo stvarno nepotrebno) tako da je ovaj poklon došao u pravo vreme.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...