недеља, 24. јануар 2016.

PR Natural Cosmetics Spa Massage Oil Lavander

Činjenica je da danas svi živimo u stresnim okolnostima i često pogrešno reagujemo zbog toga - to je i glavni razlog što volim da slobodno vreme posvetim opuštanju. Jedan od mojih rituala je i upotreba ulja za masažu sa lavandom. 
Od kada sam naišla na Lavander ulje (200ml) koje proizvodi PR Natural Cosmetics iz Šapca ja sam se vezala za njega i sada često znam da ga iskoristim kako bih se opustila i tako pripremila za izazove koje donosi svakodnevica.
Lavanda je lekovita biljka koja se upotrebljava u alternativnoj medicini i kozmetici. Ima jako antiseptičko dejstvo i pozitivno deluje na opekotine. Takođe, ulje lavande opušta mišiće, a često se koristi i da ublaži reumatske bolove. 
U Lavanderu se osim etarskog ulja lavande nalaze i hladno presovano nerafinisano sojino ulje (sa vitaminima E i F vrši revitalizaciju ćelija kože), ulje slatkog badema (deluje umirujuće na iritiranu kožu), ulje semenki grožđa (regeneriše oštećenu kožu), maslinovo (hrani kožu) i suncokretovo ulje (omekšava kožu).
Ulje koristim u okviru večernje nege pred spavanje. Posebno mi se dopada činjenica da nije potrebna neka intenzivna masaža kako bi se ulje upilo. Osim toga, ono pored opuštajućeg delovanja na mišiće povoljno utiče i na omekšavanje kože pa ga sada, tokom zime, koristim skoro svako veče umesto kreme za telo - moja suva koža mi je zbog toga zahvalna.
Još samo da dodam da bi najbolji opis Lavander ulja bila  tvrdnja da je u pitanju Bensedin u tečnom stanju.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...