петак, 8. јануар 2016.

Biola - uljani eliksir protiv bora

U borbi protiv bora služim se raznim kremama i losionima, a povremeno posežem i za prirodnim maskama. Zbog toga sam se i obradovala kada sam od sestre dobila na poklon Biola uljani eliksir (20ml).
U pitanju je mešavina prirodnih biljnih ulja i etarskih ulja koja deluje regenerišuće, sprečava gubitak vlage i štiti kožu od spoljašnjih uticaja.
Sastav eliksira čine bademovo ulje (ishrana kože), ulje avokada (omekšavanje kože i njena regeneracija), jojobino ulje (protivupalno dejstvo), ylang ylang ulje (hidratacija), ekstrakt nevena (epitelizacija oštećenog tkiva), ekstrakt divlje šargarepe (antioksidant) i vitamin E (antioksidant).         
Eliksir sam do sada koristila nekoliko puta i to tokom večernje nege -  najviše zbog malo težeg upijanja. 
Za prave rezultate je još rano, ali već sada počinjem da osećam da mi je koža na mestima gde ima više bora, omekšala. To je trenutno dovoljno jer je za neke značajnije efekte korišćenja potrebno nanošenje preparata bar mesec dana.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...