недеља, 10. јануар 2016.

PR Natural Cosmetics Intim sapun za intimnu negu

Do sada sam se sretala sa gelovima i emulzijama za intimnu negu tako da mi je bilo pomalo neobično što postoji i sapun koji se koristi u tu svrhu, ali kada sam pročitala sastojke onda sam počela da verujem da je u pitanju prava stvar.
Naime, sapun (75gr) sadrži palmino ulje (puno beta karotena i vitamina E), kokosovo ulje (nega i regeneracija suve i osetljive kože), suncokretovo ulje (protivupalno dejstvo), kantarionovo ulje i čaj od kantariona.
Kantarion je aktivni sastojak sapuna - on je poznat po antibakterijskim i antiviralnim svojstvima (čak i kada je u pitanju herpes simplex), kao i protivupalnom dejstvu (prilikom tretmana inflamatornih procesa na koži i površinskih rana). Takođe, kantarion pomaže zarastanju rana na koži i potstiče regeneraciju tkiva.
Po proizvođaču, sapun je namenjen za negu intimnih delova tela, pri čemu reguliše bakterijsku floru, otklanja neprijatan svrab i deluje antibakterijski i antigljivično.
Po meni, sapun je solidnog kvaliteta i ispunjava svoju ulogu. Prilikom njegovog korišćenja stvara se blaga pena koja istovremeno i čisti i neguje kožu. 
Iako se među sastojcima nalazi i parfem (miris ruže) on je u tako minimalnoj količini da ne izaziva nikakve neprijatne reakcije (što nije slučaj kod nekih poznatih brendova, posebno kada su u pitanju intimni gelovi koji "osvežavaju"). 
Sapun sam koristila samo par puta ali i pored toga mogu da kažem da on zadovoljava sve potrebe moje osetljive kože koja često zna da loše reaguje na preparate koje koristim. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...