недеља, 3. јануар 2016.

Balea Frost Flower losion za telo

Losion za telo Balea Frost Flower (200ml, akcijska cena 152 dinara) je deo moje velike kupovine u DM-u, a prijatan miris ruže je razlog što sam se odlučila za njega. Uz to, u sastav losiona ulaze i suncokretovo ulje (neguje i omekšava kožu), šea buter (umiruje suvu i oštećenu kožu) i glicerin (važan za hidrataciju).                
Pošto je moja koža suva prijaju mi, posebno sada tokom zime, buteri i kreme za telo, pa je jedina zamerka ovom losionu lagana tekstura, mada i pored toga on dobro odrađuje svoju ulogu - hidrira i omekšava kožu čineći je mekom i nežnom. A kada se na to doda i miris ruže koji posle nanošenja ostaje dugo na koži (od tri do četiri sata) onda se može reći da upotreba Frost Flower-a predstavlja pravo uživanje.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...