петак, 29. јануар 2016.

A-DERMA EXOMEGA D.E.F.I emollient cream / testiranje

Mada mi je poznato da je koža na vratu uvek suvlja od kože lica ja ne koristim neku specijalnu kremu za nju. Ipak, sada u hladnijem periodu, počela sam da osećam određene neprijatnosti - između ostalog, koža je postala još suvlja, a čak je počela da pokazuje i znake iritacije. Takođe, bio je prisutan i osećaj zatezanja. Zbog toga sam iskoristila tester A-DERMA kreme koju sam dobila (5ml) kako bih utvrdila može li ona pomoći u rešavanju mog aktuelnog problema. 
Iako se radi o minimalnoj količini koja je dovoljna samo za nekoliko nanošenja mogu da donesem svoj sud.
Na prvom mestu treba istaći da krema sadrži dve aktivne materije koje su sastavni deo linije EXOMEGA - u pitanju su ekstrakt izdanka Rhealba®  zobi koji reguliše otpuštanje upalnih materija koje uzrokuju iritacije kože i Filaxerin® (spoj matičnog mleča i ulja jagorčevine) koji obnavlja zaštitni hidrolipidni sloj i smanjuje suvoću kože.
Krema je namenjena za negu atopične i vrlo suve kože. Ona umiruje iritacije kože, vlaži je, smanjuje njeno isušivanje i pomaže da se obnovi hidrolipidni sloj. U sebi ne sadrži parfem, kao ni parabene. Hipoalergena je i nekomedogena.
Lagana formula deluje na gornje slojeve epidermisa i minimizira rizik od alergijske reakcije.  
Pošto se radi o testeru koji u sebi sadrži 5ml kreme ja sam ga koristila samo jednu sedmicu (dva puta dnevno) i mogu da kažem da mi je već posle dva dana prestalo neprijatno zatezanje kože da bi na kraju upotrebe ona izgledala zdravo i bez ikakvih problema. 
         PS. Tester je trajao tako dugo zato što je potrebna samo minimalna količina kreme za nanošenje i .... za postizanje željenih efekata.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...