уторак, 19. јануар 2016.

PR Natural Cosmetics sapun za hidrataciju kože sa kakao prahom, uljem lavande i mirisnim uljem ruže

Ja imam preosetljivu kožu koja često zna da neprijatno reaguje na industrijska sredstva za ličnu higijenu i to je glavni razlog što uglavnom koristim prirodne sapune. Jedan od takvih je i Natural Cosmetics sapun sa etarskim uljem lavande koje umiruje iritacije i mirisnim uljem ruže, neophodnim za regeneraciju kože. Uz njih, sapun sadrži i maslinovo ulje (umirujuće dejstvo), kokosovo ulje (nega i regeneracija suve i oštećene kože), palmino ulje (hidratacija), suncokretovo ulje (omekšavanje kože) i kakao prah (usporavanje starenja kože).
Što se tiče mirisa sapuna mogu samo da kažem da je neobičan - u prvi mah podseća me na čokoladu, zatim dolazi dašak lavande i na kraju blaga aroma ruže.
Kada sam prvi put uzela sapun u ruke imala sam utisak da on u sebi sadrži previše masnih materija, ali....tokom upotrebe taj osećaj se izgubio. Blaga pena je uspela da temeljno očisti kožu, nahrani je i hidrira. Smatram da bi tokom leta bilo dovoljno korišćenje samog sapuna bez kasnije dodatne nege, mada je ona tokom zimskog perioda potrebna - ovo navodim i zbog činjenice da kakao prah, kao i maslinovo ulje predstavljaju prirodne zaštitnike od štetnih sunčevih zraka. 
Još samo da spomenem da sapun tokom upotrebe ne gubi svoj oblik, kao ni čvrstinu (što se dešava kod nekih sličnih prirodnih proizvoda).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...