среда, 6. јануар 2016.

Marrakesh Hydrate regenerator za sve tipove kose

Američka firma Earthly Body, osnovana 1996.godine, usmerena je na proizvodnju sredstava za negu koja poštuju prirodu, a to je svrstava u brendove koji su u svetu visoko cenjeni.
Linija Marrakesh je deo brenda Earthly Body i namenjena je nezi kose - karakterističnom je čini odsustvo sulfata, parabena, SD alkohola, propilen glikola, boja, THC, ftalata i petroleja. 
     Regenerator Hydrate (355ml) ima ulogu u negovanju svih tipova kose. On je hidrira, daje joj prirodni sjaj i svilenkast izgled. Uz to, kontroliše nemirnu kosu i olakšava njeno oblikovanje.
Ako se uzme u obzir da su u sastavu regeneratora arganovo ulje (ishrana i hidratacija, kao i uticaj na povećanje elastičnosti vlasi), konopljino ulje (ishrana i omekšavanje kose), pantenol (regeneracija) i proteini pšenice (hidratacija i jačanje), nije nimalo čudno da kosa posle njegove upotrebe za kratko vreme dobija negovani izgled.
Moja kosa, posle dugogodišnjih promena boje (od crne do platinaste) i pored stalnog truda, često odaje odsustvo nege (suva je i izgleda kao slama). To je i razlog što volim da isprobavam nove proizvode koji bi mogli da pomognu njenom zdravijem izgledu. 
Iako bi trebalo da se koriste preparati iz iste linije, ja sam Marrakesh Hydrate regenerator upotrebljavala posle šampona drugog brenda, ali.... već nakon par korišćenja njegov uticaj je bio dovoljno jak da popravi stanje moje kose i doprinese postizanju visokog sjaja. Uz to, sa mekoćom kose došlo je i lakše oblikovanje, bez mnogo feniranja.
Moram takođe da spomenem i ono što je meni najvažnije. Naime, regenerator ne izaziva neprijatne reakcije (iritaciju kože glave) kao što je to slučaj sa proizvodima nekih brendova, pa mogu da kažem da opravdava visok rejting linije Marrakesh.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...