недеља, 1. новембар 2015.

Velnea Soft Cream - Shea Butter + Jojoba Oil

     Velnea krema za telo za šea buterom i uljem jojobe (Lilly, 250ml, 174 dinara sa kuponom iz Lilly magazina) je jedan od preparata koje sam kupila ovih dana.
     U pitanju je krema lagane teksture i prijatnog neutralnog mirisa. U svom sadržaju osim šea butera za sprečavanje isušivanja kože i njenih iritacija i jojobinog ulja koje sa vitaminima E i B, jodom, hromom i cinkom čini da koža bude glatka, sadrži još i glicerin - veliku pomoć za zadržavanje vlažnosti u koži.
     Neko bi rekao da je krema previše blaga i lagana, ali meni to trenutno ne smeta jer je dovoljno da je nanesem na telo posle tuširanja pa da osetim kako moja koža postaje meka i svilenkasta. Istina je da bi mi se više dopadalo da je miris intenzivniji, ali...
     Osim za telo, krema može da se upotrebljava i za negu kože ruku (bar ja to činim) i mogu da kažem da u svom delovanju ne zaostaje mnogo za kremama koje su isključivo namenjene u tu svrhu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...