четвртак, 5. новембар 2015.

Hedera Vita - Hidratantna dnevna krema sa narom i koenzimom Q10 za normalnu i suvu kožu

     Kada sam od Hedera Vite dobila dnevnu kremu sa narom i koenzimom Q10 namenjenu borbi protiv bora i prvih znakova starenja pomislila sam - šta će to meni kad sam već odavno ušla u izvesne godine, ali....pokazalo se da nisam bila u pravu.
     Pre nego što počnem sa utiscima želim da kažem par reči o sastojcima - primaran je koenzim Q10 koji štiti ćelije kože od propadanja i starenja, kao i od štetnih uticaja UV zraka, a prate ga nar sa svojstvom potsticanja regeneracije, glicerin sa svojim ovlažujućim delovanjem, pčelinji vosak namenjen negovanju osetljive kože, ricinusovo ulje za sprečavanje gubitka vlage u koži i ulje aloe za ishranu i zaštitu kože od spoljašnjih faktora.
Krema ima prijatan, neutralni miris i gustu teksturu koja se lako razmazuje i brzo upija.
Moja koža je suva i starija tako da, moram da priznam, nisam mnogo verovala u delotvornost kreme i počela sam da je koristim čisto da bih je isprobala. Ipak, posle par dana sam utvrdila da prvo - nemam nikakvih neželjenih efekata (iritacija), drugo - koža mi je postala meka i glatka i treće - nivo hidratacije je došao na optimalan nivo.Što se tiče bora, nemam ih mnogo i veći problem mi predstavlja opuštanje kože, ali u suštini tu može da pomogne samo plastična hirurgija.
Inače - kremu sam koristila posle seruma sa pantenolom i vitaminom F koji je verovatno dodatno uticao na postizanje boljeg kvaliteta kože.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...