недеља, 29. новембар 2015.

Regenerator - pre ili posle pranja kose?

Kako godine prolaze moja nekada masna kosa postaje sve suvlja. Posle pranja se mrsi i teško rasčešljava, a uz to, ma kakvi vremenski uslovi bili - izgleda rasčupano.
Isprobala sam mnoštvo preparata (od najskupljih do najjeftinijih), ali...dok sam u kući frizura izgleda savršeno, dok napolju predstavlja blagi užas. 
Kada sam čula da korišćenje regeneratora pre šampona može malo da "sredi" neposlušnu kosu rešila sam i to da probam. Nanela sam ga, držala oko pola sata i potom kosu oprala šamponom. Istina je da sam se čudno osećala, ali.... kosa mi je posle toga bila malo urednija i nije toliko letela na sve strane. 
Nažalost, nisam uspela da u potpunosti upristojim kosu, ali....iskustvo je bilo zanimljivo i sigurno ću ga praktikovati još koji put.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...