петак, 20. новембар 2015.

Parfum d` Empire Cuir Ottoman

Kada bi me pitali koji mi se parfem najviše dopada u parfimeriji Metropoliten, ne bih znala šta da kažem. Naime,  postoji nekoliko u užem izboru, a jedan od njih je Cuir Ottoman - pravi primer orijentalnih nota. Uostalom, takvi su i svi parfemi brenda Parfum d` Empire jer imaju upečatljiv ton egzotičnog, prepun esencija koje su zbog svojih svojstava bile cenjene u doba moćnih imperija.
Cuir Ottoman predstavlja mešavinu u kojoj iris, egipatski jasmin, balsamske smole, vanila, tonka bean i tamjan doprinose magičnoj haremskoj atmosferi.
Ono što će za mnoge biti mana ovog parfema za mene je vrlina. U pitanju je snaga mirisa - istina je da se radi o (za neke) preintenzivnom parfemu koji ne bi trebalo da se koristi u uobičajenim količinama (dovoljna je samo jedna kap), ali.... sve zavisi od ukusa.
Takođe, moram da spomenem i dugotrajnost koja se proteže na čitavih osam časova tokom kojih se prvo javlja miris kože, a zatim joj se pridružuje vanila sa daškom irisa, jasmina i balsamske smole.
Parfem je uniseks, ali koliko znam, više ga koriste muškarci. To naravno mene se sprečava da budem zaljubljena u njega i da kad god ga osetim pomislim na istočnjačku magiju u kojoj je sve moguće. Baš kao u pričama iz 1001 noći.
PS.Fotografija je preuzeta sa www.metropoliten.rs

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...