четвртак, 27. август 2015.

Novo! Lilly Lotion Body&Hand Cocoa&Shea butter

     Od skoro se u veledrogeriji Lilly mogu naći i novi proizvodi od kojih mi je najzanimljiviji bio hranljivi losion za telo i ruke (300ml, 145 dinara).
     Glavni sastojci losiona su šea buter (hidratacija i ishrana kože), kakao (važan za elastičnost kože) i glicerin (hidratacija). 
    Tekstura losiona je retka, ali i pored toga on sa svojim hranljivim sastojcima blago "radi" na koži. Takođe, lako se razmazuje i upija. Ipak, moram da primetim, pošto je moja koža tela suva, za prave efekte (svilenkastu i meku kožu) potrebno je odmah posle prvog, izvršiti i drugo nanošenje losiona. To se sigurno ne bi dogodilo da se radi o normalnoj ili masnoj (ili mlađoj) koži jer bi u tom slučaju sve bilo savršeno.
     Što se tiče upotrebe za negu kože ruku, losion je previše blag i po mom mišljenju pogodan samo za mlađu kožu. Uz to, sumnjam da bi i kod takve kože u toku zimskog, hladnijeg perioda bio dovoljan za zaštitu i odgovarajuću negu.
    Na kraju želim da dodam da bez obzira što mi losion ne odgovara zbog specifičnosti moje kože, on sa svojim solidnim kvalitetom i diskretnim mirisom (kao i niskom cenom) može da bude dobar izbor, posebno sada u toku leta.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...