четвртак, 13. август 2015.

Balea Med šampon za osetljivu kožu glave

     U zadnjih par godina često mi se dešava da, bez obzira na kvalitet šampona, reakcija na njega bude neprijatna. Zbog toga sam se i obradovala kada sam od sestre dobila na poklon Balea Med šampon za osetljivu kožu glave (300ml).
     U pitanju je klinički ispitan šampon sa neutralnim pH (5,5), spravljen bez alkalnih sapuna i namenjen svakodnevnom korišćenju. Od sastojaka se pored provitamina B5 koji štiti kožni epitel, pospešuje regeneraciju ćelija, sprečava i ublažava iritacije i daje kosi sjaj i elastičnost, mogu izdvojiti Tocopherol tj.vitamin E (utiče na aktiviranje mikrocirkulacije kože glave koja je važna za rast kose), Citric Acid (održava pH balans šampona, skida prljavštinu i ulja i čini da vlasi izgledaju sjajnije) i Glycerin (omekšava kosu i doprinosi njenoj hidrataciji).             
    Tekstura je lagana, prozirno-bele boje i prijatnog osvežavajućeg mirisa. Potrebna je mala količina šampona da se dobije bogata pena, a kosa dobro opere. 
    Iako je šampon namenjen svakodnevnom korišćenju ja ga upotrebljavam svaki treći dan jer nemam potrebe da to češće činim - moja kosa je (uslovno rečeno) normalna i ne masti se i najveći razlog što je relativno često perem je moj subjektivni osećaj prljavštine, posebno sada u toku leta. 
    Inače, šampon je toliko blag da nema nikakve šanse da izazove neprijatne reakcije. Posle njega kosa je meka i laka za oblikovanje. Uz to, ne postoje problemi oko rasčešljavanja mokre kose. 
    I pored svega toga moram da napomenem da sam šampon nije dovoljan za utisak savršene nege - potrebno je i korišćenje manje količine regeneratora da bi se to postiglo.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...