недеља, 23. август 2015.

GIULIANI MonoDerma vitamin E (5%) - testiranje

     Posle probe MonoDerma mekih kapsula sa vitaminom C ja sam kupila njihovo celo pakovanje (28 komada) koje ću uskoro početi da koristim, a tom prilikom dobila sam i nekoliko uzoraka sa vitaminom E (5%).
    Vitamin E je poznat kao vitamin mladosti. On je antioksidant koji sprečava starenje kože i stvaranje bora, kao i foto-starenje. Takođe, štiti kožu od spoljašnjih uticaja i ubrzava regeneraciju njenih oštećenih ćelija. Pogodan je za iritiranu i osetljivu kožu jer umirujuće deluje na nju, a ukoliko se u nekom preparatu nađe u koncentraciji većoj od 1% može se smatrati lekom. 
     Uz vitamin E u kapsulama se nalazi i suncokretovo ulje koje je puno vitamina A, C i E, kao i hranljivih materija i koje ima zadatak da kožu učini mekom i optimalno hidriranom.
     Pre testiranja imala sam na umu činjenicu da vitamin E ima bolje preventivno nego terapeutsko delovanje na kožu pa nisam ni očekivala nešto nerealno. Pošto sam dobila šest kapsula rešila sam da tri upotrebim samostalno prilikom večernje nege, a ostale kao podlogu, pre kreme.
     Posle samog nanošenja sadržaja kapsule imala sam utisak da je na koži previše masnoće i da se ona nikada ne može upiti. Naravno, to je bilo samo kratkotrajno jer se posle par minuta blage masaže sve upilo. Ipak, sutradan, posle buđenja, koža je bila toliko isušena da sam jedva dočekala da krenem sa upotrebom kreme nakon kapsula i mogu da kažem da je to bio pravi potez jer su tek tada počeli pozitivni efekti - koža je postala mekša, bolje hidrirana i imala je odmoran izgled.
    Na kraju moram da spomenem da MonoDerma kapsule sadrže samo vitamine, bez vode, konzervansa i mirisa i da samo pakovanje garantuje sigurnost sadržaja koji ne dolazi u kontakt sa svetlom i vazduhom. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...