уторак, 4. август 2015.

DIY sredstvo za rast obrva

     Ja pripadam osobama koje su nekada toliko čupale obrve da one sada skoro i ne postoje. Iako su mi mnogi preporučivali trajnu šminku nekako imam strah od nje, ne samo zbog (možda) loše odrađenog rada, već i zbog činjenice da često koristim jače pilinge na licu (šta ako piling zahvati i deo obrva?). To je i glavni razlog zbog koga su mi draža DIY sredstva za rast obrva. 
     Ranije sam upotrebljavala čisto ricinusovo ulje, bez nekih naročitih rezultata, a sada sam čula za sredstvo koje se pravi od dve kašike ricinusovog ulja, dve kašike arganovog ulja i vitamina E (jedna ampula). Sastojci se pomešaju i drže u bočici u frižideru, a nanose se svake večeri. 
     Naravno, brze rezultate ne treba očekivati. Drugarica od koje sam čula za ovo sredstvo je tek posle četiri meseca svakodnevne upotrebe imala dobre rezultate. Iako će se nekima ovo učiniti predugo, smatram da je i to bolje nego biti "bez obrva" i svaki dan se maltretirati sa olovkama.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...