четвртак, 6. август 2015.

I COLONIALI Shower Scrub Ardent Amber - testiranje


      Obradovala sam se kada sam u Rodinoj parfimeriji Beautique videla brend I Coloniali sa preparatima za negu tela i odmah sam zatražila tester da isprobam kako će na njih reagovati moja osetljiva koža. 
     Izbor mi je bio piling za telo Ardent Amber i to prvenstveno zbog kombinacije mirisa ćilibara, jasmina, sandalovine, vanile i mošusa. U njegovom sastavu preovlađuju prirodni sastojci - najuticajniji od njih je ricinusovo ulje koje je blagotvorno u nezi suve i oštećene kože (utiče na njenu optimalnu hidrataciju). Tu su i zrnca jojobe koja vrše blagi piling - toliko su sićušna da se skoro ne vide i ne predstavljaju opasnost za iritaciju kože. 
     Iako u testeru ima svega 10ml pilinga količina je dovoljna za jedan tretman. Karakteristična je činjenica da piling ne radi samo na uklanjanju mrtvih ćelija kože, već je i neguje, pa posle njega nema potrebe za nekom dodatnom negom - koža je dovoljno hidrirana, meka i svilenkasta i  naravno, mirisna. 
     Odmah posle testiranja sam odlučila da kupim ne samo piling, već i mleko, kao i mirisnu vodicu za telo iz iste linije, ali kada sam jutros otišla u Rodu imala sam šta i da vidim....parfimerija Beautique je zatvorena. Posle DM-a, Jasmina, sada je i Beautique otišao iz Šapca. Žao mi je što sam dozvolila da me ometu vrućine pa nisam na vreme kupila novu mirisnu poslasticu, ali.... 


URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...