уторак, 26. јул 2016.

Swiss-o-Par tretman za kosu na bazi meda

Swiss-o-Par tretman za kosu na bazi meda i D-pantenola (DM, 25ml, 119 dinara) predstavlja još jedan od pokušaja da moju suvu i slamnatu kosu učinim (bar malo) kvalitetnijom.
Na ambalaži nije naveden sadržaj tretmana, ali sam ga zato skinula sa www.swisopar.com: Aqua, Cetyl Alcohol, Mel, Panthenol, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Parfum, Coco Betaine, Potassium Sorbate, Citric Acid, Cetrimonium Bromide, Sodium Chloride, Coumarin, Triethylene Glycol, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol,  Methylchloroisothiazolinone, Sodium Sulfate, Methylisothiazolinone, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, CI 13015, CI 14720, CI 16035
Od navedenih sastojaka po meni su najvažniji med zbog regenerišućeg delovanja na suvu kosu, pantenol zbog stimulisanja rasta i limunska kiselina zbog uticaja na vraćanje prirodnog sjaja kose.
Pakovanje od 25ml je dovoljno za jedan tretman u slučaju duže kose (za moju kratku kosu bilo je čak i više nego što je potrebno). 
Tekstura tretmana je lagana (mogla bi biti malo gušća) dok u mirisu preovlađuje jaka aroma meda.
Tretman se upotrebljava tako što se ravnomerno nanese na opranu mokru kosu i na njoj drži 1-2 minuta, pre nego što se spere - bar tako kaže proizvođač. Naravno, ja sam kao i u sličnim prilikama produžila dejstvo na 15 minuta i... kada sam sprala tretman kosa se lakše rasčešljavala, bila je mekša i bolje hidrirana. Čak je posle sušenja imala i jači sjaj nego uobičajeno. 
Ipak, kosa nije postala urednija nego obično (i dalje je previše "rasčupana"), dok po pitanju volumena nisam primetila nikakvo poboljšanje.
Na kraju moram da kažem da jedan tretman može samo trenutno da popravi stanje kose - da bi se zaista videli pravi efekti potrebno je ponavljanje, bar jednom sedmično, tako da....ostaje da se vidi šta će se dešavati (bar u mom slučaju).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...