недеља, 17. јул 2016.

RoC Pro-Preserve Anti-Oxidant Protecting Fluid SPF 30

Ukoliko kao ja ne volite mnogo da se sunčate, a želite da štitite kožu bez upotrebe specijalnih preparata za zaštitu od štetnih sunčevih zraka onda je RoC antioksidativni fluid sa SPF 30 prava stvar za vas (Metropoliten, 40ml, 2.750 dinara).
Istina je da preparati u formi fluida više odgovaraju masnoj ili mešovitoj koži, ali RoC Pro-Preserve mogu slobodno upotrebljavati i oni čija je koža suva, starija i osetljiva kao moja.

Mada je fluid namenjen očuvanju mladalačke blistavosti i jačanju odbrambenog mehanizma kože, sprečavanju foto-starenja i dubinskoj hidrataciji ne znači da ga ne mogu upotrebljavati i osobe u svim životnim dobima.
Uz sastav u kome se nalaze vitamini C i E sa svojim antioksidativnim dejstvom, pozitivno delovanje imaju i šea buter (za zaštitu i regeneraciju kože), Ilex Paraguariensis Leaf Extract (ekstrakt paragvajskog čaja pun kofeina koji poboljšava mikrocirkulaciju) i Moringa Pterygosperma Seed Extract (ekstrakt semena moringe za zaštitu i prečišćavanje kože od zagađivača). 
Fluid je lagane teksture koja se brzo upija - bez parfema je i parabena, hipoalergen i u hermetičkom pakovanju.
Moja koža je suva, ali se često dešava da se (valjda pod uticajem hormona) neočekivano počne mastiti i tada nastupa problem sa negom koju sam ranije koristila. 
Kada je u pitanju RoC fluid - nikakvih problema nema. On je dovoljno lagan da dodatno ne masti kožu, a opet je sposoban da je neguje i zaštiti. Koristim ga već jednu sedmicu i počela sam da osećam njegove pozitivne efekte - moja koža je sjajnija, dovoljno je hidrirana i zaštićena. A to mi je sada - tokom vrelih i sunčanih dana - odgovarajuće u potpunosti. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...