четвртак, 7. јул 2016.

GRANUM Prirodni piling sapun sa semenkama noćurka i eteričnim uljima lavande, eukaliptusa i mente

Da bi neka krema za celulit mogla zaista da deluje potrebno je prethodno uraditi piling tela, a koji je sredstvo bolje za to od prirodnog sapuna?
Piling sapun GRANUM sa eteričnim uljima lavande, eukaliptusa i mente (Roda, 100gr, akcijska cena 198 dinara) predstavlja pravu stvar kada su u pitanju uklanjanje mrtvih ćelija, podsticanje cirkulacije i ishrana kože. 
Na kvalitet sapuna ukazuje sastav u kome se nalaze mlevene semenke noćurka (blagi piling), palmino ulje (deluje kao antioksidant), kokosovo ulje (za negu suve i oštećene kože), ulje suncokreta (regenerativno svojstvo), maslinovo ulje (za ishranu izrazito suve kože), med (za zaštitu kože od štetnih uticaja), soja-lecitin (za bolju epitelizaciju ćelija kože), lanolin (negujuće dejstvo), kalendula (regenerišući uticaj) i ruzmarin (antimikrobno i antiseptičko dejstvo). Uz njih, tu su i eterična ulja lavande (antibakterijsko i protivgljivično delovanje), mente (protiv upala i iritacija kože) i listea citrate (protivupalno dejstvo) koja osim prijatnog osvežavajućeg mirisa ostavljaju na koži tanki sloj prirodne masne emulzije.
Ja imam suvu i osetljivu kožu i pre probe svakog pilinga osećam strah od njegovih posledica. Ipak, kada sam isprobala Granumov piling sapun bila sam oduševljena i to prvenstveno činjenicom da se nije javila nikakva iritacija kože (piling zrnca su toliko sićušna da se skoro ne primećuju prilikom korišćenja sapuna).
Pored toga, na koži sam nakon upotrebe imala (blagu) masnu emulziju koja bi bila dovoljna za negu da nisam htela da upotrebim gel protiv celulita. Ovako, moja koža je bila dobro pripremljena i čini mi se - sredstvo protiv celulita je bolje delovalo.
Inače, sapun ne sadrži sintetičke mirise, boje i konzervanse, kao ni masnoće životinjskog porekla. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...