четвртак, 14. јул 2016.

RoC Soleil-Protect Fluid protiv bora i za zaštitu od sunca SPF 50+

Pre nego što odlučim šta ću da kupim od kozmetike uvek prvo tražim proveru putem testera određenog preparata koji me interesuje. Tako je bilo i ovaj put, kada sam poželela da nabavim nešto za zaštitu od sunca.
RoC je francuski dermokozmetički brend, nastao 50-tih godina XX veka, koji neprestano pronalazi inovativna rešenja za probleme kože, unapređuje svoje proizvode i klinički ih testira. Ako se uzme u obzir njegov slogan "Rezultati umesto reklame" onda ga i treba shvatiti ozbiljno.
Soleil-Protect je linija namenjena zaštiti kože od sunca i sadrži dva fluida (bez parabena) - jedan je namenjen sprečavanju tamnih fleka dok drugi deluje protiv bora.
Meni je bio interesantniji fluid koji će ne samo štititi kožu od sunčevih zraka svojim UVA i UVB filterima (SPF 50+), već i koji će je odbraniti od foto-starenja (bora, tamnih fleka, dehidrirane kože). Posebno mi se dopalo što ovaj preparat sadrži i hijaluronsku kiselinu koja čuva mladalački izgled kože i umanjuje bore.
Fluid je bele boje, lagane teksture i neutralnog mirisa. Lako se razmazuje i brzo upija. Namenjen je svim tipovima kože, uključujući i osetljivu.
Fluid (tester) koristim nekoliko dana kao dnevnu negu. Iako nisam od njega očekivala neke naročite rezultate već par sati nakon nanošenja pokazali su se efekti - koža je bila optimalno hidrirana i zategnuta (bar se meni tako činilo), a ten ujednačen i sa prirodnim sjajem (u stvari, izgledalo je kao da sam prethodno nanela neku blago toniranu kremu). 
Moja koža je suva i starija tako da bi trebalo da joj više odgovara neka bogata krema (tako kažu stručnjaci), ali... ovaj RoC fluid je sasvim dovoljan i da je dobro zaštiti i da joj da lepši i podmlađen izgled. A šta mi je više i potrebno.....?

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...