недеља, 31. јул 2016.

Balea balzam za stopala sa šea buterom

Kada sam pre neki dan u DM-u ugledala novi Balea balzam za stopala prosto sam "morala" da ga kupim, čisto da vidim da li je on, kao i ostali Balea proizvodi, odgovarajući za mene.
Balzam sa šea buterom (DM, 100ml, akcijska cena 223 dinara) obezbeđuje intenzivnu negu stopala, a u svom sadržaju osim šea butera (za negu kože i sprečavanje gubitka vlage iz nje) ima i ulja jojobe (protivupalno dejstvo) i avokada (za regeneraciju kože), pantenol (za mekšu i elastičniju kožu) i mlečnu kiselinu (za blagi hemijski piling).
Tekstura balzama je gusta (skoro kao kod butera) dok je miris neutralan. 
Ja u poslednje vreme zbog Sholl-ove elektronske turpije imam manje problema nego ranije, tako da mi ovaj Balea balzam trenutno predstavlja zaista intenzivnu negu. Zbog toga, ne upotrebljavam ga svakodnevno već samo dva puta sedmično i to tokom večernje nege, a posledica je....meka i negovana koža stopala. 
PS. Sačekaću hladnije dane da utvrdim efikasnost balzama u tom periodu, a do tada ću ga nanositi samo povremeno (smatram da je svakodnevno korišćenje nepotrebno).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...