петак, 29. јул 2016.

Dermix Goat Milk Soap Body&Face

Dermix je brend koji je nastao kao rezultat rada Prof.dr.Milojevića i naučnog tima Dermatološkog centra. Karakterišu ga visok kvalitet i sinergija sastojaka koji neguju kožu i stimulišu njene prirodne sposobnosti regeneracije i zaštite.
Iako do sada nisam koristila sapun za pranje lica smatrajući da on može ne samo narušiti prirodnu zaštitnu barijeru kože, već je i dodatno isušiti, rešila sam da rizikujem i....upotrebila sam Dermix sapun za lice i telo sa kozijim mlekom.
Sačekalo me je iznenađenje - umesto da koža lica posle upotrebe sapuna bude iritirana i presuva, ona je omekšala i postala bolje hidrirana. Ako se uzme u obzir da je moja koža inače suva i osetljiva - rezultat upotrebe sapuna predstavlja čudo.

Sapun u sebi sadrži biljna jestiva ulja (suncokretovo za omekšavanje i vlaženje kože, maslinovo zbog protivupalnog dejstva, palmino zbog antioksidativnog delovanja i kokosovo za smirivanje osetljive-iritirane kože), mleko i  surutku u prahu (za blagi piling) i sveže kozije mleko (za hidriranje i ishranu kože).
Prilikom korišćenja sapuna stvara se nežna pena neutralnog mirisa koja savršeno čisti kožu. 
Ja sam sapun upotrebila posle čišćenja lica mlekom da bih dodatno doprinela uklanjanju nečistoća, a pošto je koža potom bila ne samo čista, već i hidrirana, nanela sam kremu za predeo oko očiju, dok je ostatak lica ostao bez ikakvih dodatnih preparata. Ovo sam obavila tokom večernjeg tretmana da bi ujutru, posle buđenja, moja koža izgledalo i zdravo i negovano. 
Sapun nisam upotrebljavala na koži tela - pošto je mali (40gr) nisam imala srca da ga trošim na tako veliku površinu. Uostalom, sada tokom toplijih dana, kada koža lica drugačije reaguje na preparate koje inače koristim, potrebno joj je malo odmora. A šta je lepše nego kada se uveče dobro očisti sapunom i ostavi da sama odradi sve za postizanje zdravog i negovanog izgleda.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...