четвртак, 30. јун 2016.

Krauterhof Mlečna krema za negu kože tela, lica i usana

Za Krauterhof su svi čuli i to pre svega zahvaljujući Konjskom balzamu koji je uvek prisutan kao neizostavni deo svake (pa i moje) kućne apoteke. Proizvođač brenda je nemačka kompanija Asam koja u svom asortimanu ima bezbroj proizvoda na biljnoj bazi (šamponi, balzami, kreme, gelovi...), a uvoznik za tržište Srbije je Keprom, zahvaljujući kome sam dobila Mlečnu kremu koju ću vam danas predstaviti.
U pitanju je proizvod namenjen isušenim delovima kože tela, lica i usana, prepun glicerina (za optimalnu hidrataciju) i pantenola (za negu suve i oštećene kože).
Tekstura kreme je lagana i nemasna i iako je više namenjena hladnom i vetrovitom vremenu, predstavlja pravo rešenje i za tople dane u slučaju potrebe za dodatnom negom. Uz to, posle upotrebe ne postoji osećaj lepljivosti kao kod nekih drugih proizvoda.
Ja inače imam suvu i osetljivu kožu i moram da pazim šta koristim. Posebno imam problem tokom leta kada izbegavam jake kreme koje neguju kožu, ali je istovremeno i "guše" pa odmah po njihovom nanošenju dolazi do neprijatnih posledica (znojenje, iritacije...). To je i razlog što mi se često dešava da koža izgleda presuvo.
Mlečnu kremu upotrebljavam već par dana (na koži tela) i prvo što sam primetila je glatka i mekša koža. Uz to, kremu koristim i za negu stopala. Iako sam u prvi mah pomislila da je glupo što to činim jer nije u pitanju specijalna krema za tu regiju... gruba koža na mojim stopalima je počela da omekšava.
Inače, krema se može kupiti u mnogim marketima i apotekama, a cena je (drogerija Lilly) 227 dinara za pakovanje od 250ml.
Za sve dodatne informacije o Mlečnoj kremi, kao i o drugim Krauterhof proizvodima možete se više informisati na FB stranici Krauterhof Srbija ili na sajtu http://www.krauterhof.rs/.
Na kraju moram da spomenem da krema ima prijatan osvežavajući miris koji mi se posebno dopada.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...