недеља, 19. јун 2016.

AFRODITA Vanilla cream - kremasti gel za tuširanje

Ma šta drugi pričali o kvalitetu nekih proizvoda ili odsustvu parabena u njima, ja kada kupujem prvo idem za čulom mirisa. Zbog toga sam se i opredelila za Afroditin kremasti gel za tuširanje sa mirisom vanile (Roda, 250ml, akcijska cena 199,99 dinara).
U pitanju je prava poslastica koja posle tuširanja ostavlja mirisni trag (bar dva sata) i pri tome hidrira kožu. Iako sastav nije nešto posebno ja ću izdvojiti par sastojaka koji su mi zapeli za oko. To su: Glyceril Oleate (alkohol esterisan pomoću biljnih uljnih kiselina - prirodni emulgator), Coco Glucoside (blagi tensid od prirodne masne kiseline kokosa i šećera - aktivna supstanca za pranje), Cocamidopropyl Betaine (tensid nastao od jedinjenja prirodne masne kiseline kokosa i šećerne repice - aktivna supstanca za pranje), Benzyl Benzoate (prirodni sastojak esencijalnih ulja) i Theobroma Cacao Shell Powder (kakao puder).
Gel ima gustu teksturu prošaranu sitnim zrncima kakao pudera. Prilikom korišćenja daje bogatu penu koja nežno čisti kožu.
Ja inače imam suvu kožu i trudim se da vodim računa o kvalitetu proizvoda koje koristim. Iako gel nema nešto mnogo negujućih sastojaka moja koža je posle njega bila pristojno hidrirana, a još kada sam potom nanela Balea kremu za telo sa mirisom vanile - zadovoljstvo je bilo potpuno.
PS. Gel ne sadrži parabene, parafin i silikone, ali zato ima Sodium Laureth Sulfate koji može da iritira osetljivu kožu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...