среда, 8. јун 2016.

All Me Cosmetics Good Luck sapun


Moram da priznam da nisam baš neki ljubitelj sapuna pa kada sam dobila ovaj počela sam da razmišljam u stilu "mogao je da bude u pitanju i neki drugi poklon", ali....prvo sam se zainteresovala činjenicom da osnovu sapuna čini ulje od koštice šljive koje je izuzetno bogato vitaminom E i služi za povećanje elastičnosti kože, a uz njega su i palmino ulje koje hidrira kožu i čini je mekom, kokosovo ulje sa anti-age delovanjem, glicerin za hidrataciju, kakao buter za omekšavanje kože i šea buter sa protivupalnim i regenerativnim svojstvom.


Sapun prilikom korišćenja proizvodi nežnu, ali bogatu penu uz (ono što mi se posebno dopada) prijatan, ali neobičan miris koji ostaje prisutan na koži bar sat vremena nakon tuširanja. 
Pri tom, koža je nakon njega meka i izgleda dovoljno hidrirano. 
Šta još reći osim da ću izgleda posle ovog sapuna promeniti mišljenje i postati sapuno-obožavateljka.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...