петак, 17. јун 2016.

BYPHASSE hranljivo mleko za telo sa matičnim mlečom

Iako sam ja više naklonjena buterima i kremama za telo letnji period me je prosto naterao da promenim mišljenje i odlučim se da isprobam BYPHASSE mleko za telo (DM, 500 ml, akcijska cena 309 dinara). 
U sastav mleka, između ostalog, ulaze matični mleč (bogat kolagenom, koenzimom Q10 i kompleksom B vitamina za negu i ishranu kože) i glicerin (za negu i održavanje optimalne vlažnosti kože), ali tu su takođe i Sodium Laureth Sulfate koji je nepogodan za osobe sa osetljivom kožom i Linalool i Geraniol (mirisne komponente koje mogu izazvati alergije).
Tekstura mleka je retka, bele boje i prijatnog mirisa u kome preovlađuje med. Lako se razmazuje i brzo upija. Ipak, i pored hranljive uloge koju mleku pripisuje proizvođač ja nisam osetila neke naročite blagodeti. Istina je da koža odmah po nanošenju postaje mekša, ali....već posle sat vremena taj osećaj se gubi (izgleda da bi za prave efekte bilo potrebno ponavljati nanošenje svakih par sati - makar kada je u pitanju moja suva koža).
Uz sve to, uvoznik na deklaraciji tvrdi da u mleku nema parabena dok je na pakovanju u sastojcima vidno prisustvo Propylparabena. Uostalom, evo i popisa sadržaja mleka koga sam preuzela sa Byphasse.com:
  Ingredients: Aqua (Water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil),Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Sodium Laureth Sulfate, Propylparaben,  Cyclopentasiloxane, Parfum (Fragrance), 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Laureth-2, Sodium Sulfate, Glycerin, Royal Jelly, Citric Acid, Sodium Chloride, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Citronellol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Coumarin, Linalool, Hexyl Cinnamal, CI 15985 (FD & C Yellow No. 6), CI 19140 (FD & C Yellow No. 5).
Posle toga svaki komentar je suvišan.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...