уторак, 14. јун 2016.

S-he stylezone sjaj za usne (140/050)

Nisam neki veliki ljubitelj šminkanja i smatram da je često dovoljno samo upotrebiti sjaj za usne, malo rumenila i maskaru ili (kako to obično radim) samo sjaj.
Pre par dana sam bila u DM-u i kada sam ugledala ovaj simpatični S-he stylezone sjaj (8ml, 249 dinara) prosto sam morala da ga kupim.
Sjaj u sebi sadrži sitne šljokice koje se na usnama skoro ne primećuju. Postoji 8 nijansi (većina ružičastih) od kojih sam uspela da pronađem ovu koja predstavlja varijantu boje korala. Uz to, sjaj ima silikonsku četkicu koja olakšava nanošenje.

Na usnama sjaj izgleda baš lepo - šljokice daju samo minimalnu dozu svetlucavosti koja je primerena čak i za dnevnu šminku. Uz to, miris jagode, solidna hidriranost, kao i trajnost od četiri sata nakon nanošenja daju veliki plus.
Nažalost, iako volim da pišem o sastojcima proizvoda koje koristim ovoga puta ću to izostaviti zato što je proizvođač zaboravio da ih navede na pakovanju sjaja.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...