недеља, 26. јун 2016.

EVELINE Cooling Mask+Peeling

Pošto znam da je svakoj (pa i mojoj) koži potrebna dodatna nega ja se trudim da je i ispoštujem.Tako sam pre neki dan u DM-u naišla na Eveline masku namenjenu zreloj, suvoj i osetljivoj koži (7ml, 109 dinara) i odmah sam je kupila. Ova 8u1 maska je namenjena rešavanju sledećih problema:
-gubitak čvrstine i elastičnosti kože,
-linije koje nastaju mimikom lica,
-bore,
-gubitak ovalnog oblika lica,
-umorna koža,
-dehidrirana koža,
-neujednačen ten   i
-fleke.
U sadržaju maske se između ostalog nalaze: kaolin (za čišćenje kože od nečistoća i toksina), glicerin (za bolju hidrataciju kože), bademovo ulje (za ishranu kože), arganovo ulje (za poboljšanje mikrocirkulacije), laneno ulje (za omekšavanje kože), ekstrakt alge Laminaria Hyperborea (za optimalnu hidrataciju), ekstrakt žalfije (za sprečavanje zapaljenskih procesa na koži), alantoin (za omekšavanje kože) i vitamin E (antioksidans). 
Tekstura maske je gusta, bele boje i puna sitnih piling-zrna.
Iako izbegavam da budem na suncu tokom najtoplijeg dela dana juče sam malo preterala i to samo zato što sam morala da obavim neke neodložne poslove. Posledice su se odmah videle - moja suva i osetljiva koža lica je i pored kreme za visokim SPF bila toliko iritirana da sam se uplašila. Ipak, odlučila sam da isprobam Eveline masku i....na prvi pogled sam se razočarala jer o nekakvom hlađenju kože nije bilo ni govora (tokom svih 15 minuta, koliko sam masku imala na licu), ali...kada sam uz blagu masažu oprala lice mlakom vodom koža je bila ne samo meka i hidrirana već i potpuno smirena. 
Jutros, posle buđenja, nisam imala nikakve posledice "doživljaja pod suncem" tako da ću bez obzira na benefite koje obećava proizvođač, masku koristiti kao SOS tretman jer sam se uverila u njenu delotvornost.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...