недеља, 12. јун 2016.

Balea Sensitive gel za tuširanje

Balea Sensitive gel za tuširanje (DM, 300ml, akcijska cena 101 dinar) uzela sam najviše zbog činjenice da je prilagođen osetljivoj koži.  
Pošto mnogo ne verujem u obećanja proizvođača, imala sam sumnju i pored sastava gela koga, između ostalog, čine: Aloe Vera za hidrataciju, glicerin za optimalnu vlažnost kože, pantenol zbog omekšavajućeg delovanja, inulin zbog hranljivog dejstva, lecitin za obnavljanje kože i polifruktol za njenu bolju teksturu.
Tekstura gela je gušća nego što sam očekivala a miris je toliko diskretan da se skoro ne oseća. Prilikom korišćenja dobija se bogata pena koja dobro čisti kožu a pri tome ne izaziva nikakve iritacije. Ipak, s obzirom da imam suvu kožu primetila sam da je posle tuširanja potrebna dodatna nega (iako proizvođač tvrdi da je koža zaštićena od isušivanja). 
Na kraju moram da iznesem i jedan podatak - naime, iako je gel namenjen osetljivoj koži on sadrži i Sodium Laureth Sulfate koji može biti iritirajući. Iako ja nisam imala nikakve neprijatne efekte ovu činjenicu treba uzeti u obzir prilikom kupovine.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...