уторак, 22. новембар 2016.

Ziaja maska za lice sa uljem jasmina

Ziaja maska za lice (DM, 7ml, 76 dinara) namenjena je suvoj, zreloj koži koju hrani, regeneriše i hidrira. Bogata je uljem jasmina (za bolju elastičnost kože), glicerinom (za hidrataciju), uljem slatkog badema (zbog omekšavajućeg dejstva), proteinima pirinča (za zaštitu od spoljašnjih uticaja), hijaluronskom kiselinom (za optimalnu hidrataciju) i ekstraktom crvene deteline (sa protivupalnim delovanjem).
Tekstura maske je kremasta i bele je boje.
Iako bi mnogi rekli da je 7ml prava mera za jedno nanošenje maske, ja smatram da je to previše (zbog toga sam i ostatak maske/posle jednog korišćenja/ostavila u praznu teglicu).
Maska se nanosi na čisto lice, ostavi na njemu da deluje 10-15 minuta, a zatim se spere mlakom vodom.
Ja inače imam i suvu i zrelu kožu tako da mi maska, bar po mišljenju proizvođača, odgovara. Ipak, iako sam striktno sledila uputstva rezultati nisu bili onakvi kakve sam očekivala. 
Masku sam koristila u okviru večernje nege - posle njenog spiranja koža mi je bila prilično iritirana i izgledala je masno (podrazumeva se da zbog toga potom nisam nanela neku kremu) -  masni film na licu sam imala čak i sutradan ujutru kada sam se probudila. 
Šta još da kažem osim da mi je koža (po godinama) odgovarajuća za ovu masku, ali je činjenica da je ona za mene prejaka i da je verovatno više namenjena stvarno starijoj koži.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...