субота, 19. новембар 2016.

Precious Argan - losion u spreju za zaštitu obojene kose

Ma šta pričali o kvalitetu boja za kosu činjenica je da se većina od njih spira već posle dva-tri pranja. A šta činiti da bi se to sprečilo? Upotreba šampona koji u sebi ne sadrže sulfate je jedno od rešenja, ali se može pokušati i sa nekim sprejom koji štiti kosu a boju čini postojanijom.




Da bih isprobala sve što može pomoći mojoj kosi da duže ima željenu boju kupila sam Precious Argan losion u spreju za zaštitu obojene kose (Lilly, 150ml, akcijska cena 479 dinara). 





Po proizvođaču, losion ne opterećuje kosu, vraća joj sjaj i štiti je od štetnih uticaja iz okoline - arganovo ulje sa dodatnim zaštitnim UV filterima čuva obojenu i oštećenu kosu, hidrira je i vraća joj mekoću. 
Losion se upotrebljava na vlažnoj kosi (posle spiranja balzama), ali se može i svakodnevno koristiti (na suvoj kosi) za lakše rasčešljavanje kose koja se mrsi. 

Ja sam samo nekoliko (tj. pet) puta koristila losion i mogu da kažem da što se tiče postojanosti boje još uvek ne primećujem neko poboljšanje, ali kada se radi o vitalnosti i zaglađenijem izgledu frizure imam samo reči hvale - sada kosa izgleda urednije, zdravije i ima više sjaja.
Losion u svom sastavu nema parabena, alkohola i konzervansa, ali zato pored arganovog ulja sadrži i pantenol (za oporavak oštećene kose), silikon (sa omekšavajućim efektom) i Hydroxyethylmonium Methosulfate (koji iako nije baš odgovarajući za poboljšanje kvaliteta kose, ima ulogu zaglađivača).
Na kraju mogu da zaključim da iako u svom sadržaju ima i silikon koga se mnogi užasavaju, ja sam zadovoljna efektima koje pruža korišćenje ovog losiona i ....upotrebljavaću ga i dalje.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...