четвртак, 3. новембар 2016.

Balea Super Soft losion za negu tela

Na stranu što Balea losion za negu tela Super Soft (DM, 200ml, 229 dinara) u svom sadržaju ima glicerin (za hidrataciju), sojino (za omekšavanje) i bademovo ulje (za ishranu kože), kao i ulje makadamije (za intenzivnu regeneraciju), po meni je njegova najveća draž u mirisu koji verno dočarava sladoled od vanile.
Tekstura losiona je lagana (po meni - dovoljno gusta da više liči na kremu nego na losion), a miris intenzivan u toj meri da se oseća na koži par sati posle nanošenja.
Ja inače imam suvu kožu i moram da je negujem preparatima jače teksture, ali i pored toga ovaj Balea losion za mene je zadovoljavajući.
Skoro odmah po nanošenju koža počinje da biva mekša, dok je kasnije (posle sat-dva) vidna optimalna hidratacija, a miris....baš je po mom ukusu - dovoljno je da zatvorim oči i odmah pomislim da se nalazim u sladoledu od vanile. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...