четвртак, 10. новембар 2016.

Novo! Balea krem-gel maska za revitalizaciju kože

U DM-u se uvek mogu naći zanimljivi, kvalitetni a u isto vreme jeftini preparati. Jedan od njih je i Balea krem-gel maska (105 dinara, 3x5ml). Ona je namenjena ne samo revitalizaciji kože, već i njenom opuštanju od stresa koji je naš svakodnevni pratilac.
Maska sadrži ulje iz semenki kajsije za omekšavanje i hidrataciju, bisabolol sa protivupalnim dejstvom, ekstrakt đumbira za umirivanje osetljive kože, proteine svile za revitalizaciju, glicerin zbog hidrirajućeg uticaja, suncokretovo ulje za regeneraciju kože i vitamin E (antioksidans).
Tekstura maske je lagana i plave je boje. Posle nanošenja na čisto lice javlja se blag osećaj hlađenja koji umiruje kožu. Delovanje se ograničava na period od 10 do 15 minuta (ja sam za prvu upotrebu ostala dva puta duže /nisam mogla da prekinem da čitam Tešićevu "2084-tu"/ i posledice su bile najviše vidne u prezategnutoj koži). Ukoliko se poštuje pravilno korišćenje, posle uklanjanja maske kozmetičkom maramicom, koža je hidrirana, umirena i meka, a takođe ima i zdrav sjaj.
Posebno mi se dopada što je jedno pakovanje maske dovoljno za tri upotrebe. 
Iako je maska namenjena za sve tipove kože, ja - sa suvom i osetljivom kožom, koristim je dva puta sedmično, dok oni sa masnijom kožom mogu to činiti jednom u sedam dana.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...