среда, 30. новембар 2016.

Babygal - vitaminska krema za decu, ali i za nas starije

Iako postoji bezbroj krema za negu kože vrata smatram da su one i pored dokazane efikasnosti previše skupe za nas - obične ljude. Zbog toga za ovu namenu često kupujem kreme za decu jer u sebi imaju mnogo korisnih sastojaka, a istovremeno nemaju štetne dodatke (kao što su parabeni).
Jedna od mojih kremica koje su na redu sada, tokom hladnih dana, je Babygal, 
 vitaminska krema za decu (Lilly, 100gr, 157 dinara), puna lanolina koji neguje, hidrira i omekšava kožu, a koji je takođe i bakteriostatik. Uz lanolin u kremi se nalaze i vitamin E, kao i retinol - važan za obnavljanje kože.
Tekstura kreme je gusta, žućkaste boje i neutralnog mirisa. Malo je masnija nego što sam navikla, ali se lako razmazuje i brzo upija. 
Kremu nanosim na kožu vrata uveče da bi ona ujutru - kada se probudim - bila meka i izgledala zdravo, bez izraženih bora, a to ću nastaviti da činim sve dok budu trajali hladni dani. 
Moram još da spomenem da sam pre neko veče, u nedostatku kreme za lice nanela Babagal i nisam se pokajala jer mi je koža posle nje bila stvarno meka (kao dečija).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...