уторак, 8. новембар 2016.

CD Gel za tuširanje i Deo roll-on Nar

Kao što čitaoci bloga znaju - mene pri svakoj kupovini vodi čulo mirisa. Tako je bilo i ovaj put kada sam u Rodi kupila CD Gel za tuširanje (250ml, 220 dinara) i Deo roll-on (50ml, 300 dinara) sa ekstraktom nara.
Radi se o proizvodima bez parabena, mineralnih ulja, silikona i veštačkih boja.
Kada je u pitanju gel za tuširanje, među njegovim sastojcima se izdvajaju glicerin za hidrataciju, ekstrakt nara sa regenerativnim svojstvom i ekstrakt semenki grejpfruta sa visokim sadržajem vitamina E. Njegova tekstura je lagana, a miris prijatan (iako sam pre kupovine pomislila da se radi o nekoj voćnoj aromi, istina je drugačija - miris sadrži i note cveća). Prilikom tuširanja stvara se bogata pena koja nežno čisti kožu, da bi nakon toga ona bila meka i hidrirana (nažalost, miris se ne zadržava dugo).
Deo roll-on u sebi nema aluminijuma - sadrži slične sastojke kao i gel za tuširanje. Iako se radi o preparatu koji je blag i poštuje prirodu, njegovo delovanje je dugotrajno (svež miris se zadržava do 5h).
Na kraju moram da dodam i činjenicu da gel u svom sadržaju ima sulfate koji mogu da iritiraju kožu, a deo roll-on Alcohol denat koji ponekad deluje previše isušujuće. Ja lično nisam imala nikakve neprijatnosti zbog toga, ali.....

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...