уторак, 1. новембар 2016.

Balea Aqua maska za hidrataciju kože lica

Hidrirajuća Balea Aqua maska za jednokratnu upotrebu (DM, 119 dinara) je, pre svega, praktična, a zatim i veoma efikasna. A kako i ne bi kada sadrži ekstrakt algi koji hidrira kožu i poboljšava njen tonus, glicerin za hidrataciju, ulje avokada sa protivupalnim delovanjem, ekstrakt šećerne trske za blagi piling, bademovo ulje sa omekšavajućim uticajem, ulje iz semenki šipka sa protivupalnim dejstvom, magnezijum za stimulisanje mikrocirkulacije, cink za smirivanje upalnih procesa na koži i vitamin E (antioksidans).
Maska se upotrebljava tako što se nanese na čistu kožu, ostavi na njoj desetak minuta, a potom se skine - ostatak maske se blago umasira u lice, da bi se potom koristila uobičajena nega.
Ja nisam bila mnogo spretna pri nanošenju maske koja je inače toliko natopljena sastojcima da je prilično klizava, pa sam sa njom izgledala u potpunosti spremna za ulogu u nekom horor filmu. Ipak, kada sam je skinula moja koža je bila ne samo optimalno hidrirana i meka, već je imala i zdrav sjaj. 
Nažalost, dejstvo maske je kratkotrajno i iznosi 24h, pa je poželjna njena upotreba bar dva puta sedmično (ako se žele postići odgovarajući efekti).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...