четвртак, 24. новембар 2016.

L'Oreal ELVITAL Color-Glanz 2in1

Pošto svi moji prijatelji znaju koliko volim kozmetiku, kao i preparate za negu, svaki put kada dođu sa puta donose mi po koji poklon. Tako sam pre izvesnog vremena dobila i L'Orealov šampon za negu i sjaj bojene kose (namenjen za nemačko tržište).
U pitanju je 2u1 proizvod koji u sebi ima osobine i šampona i regeneratora i koji (po proizvođaču) deluje na tri nivoa:
I. Pomaže da bojena kosa što duže zadrži željenu nijansu.
II. Sa UVA/UVB filterima štiti kosu od štetnih sunčevih zraka.
III. Hranljivi koncentrat intenzivno neguje kosu doprinoseći njenom zdravom izgledu, kao i sjaju.
Ipak, ako se pogledaju sastojci mora se javiti sumnja u tvrdnje proizvođača - naime, u preparatu se nalaze i Sodium Laureth Sulfate (iako spada u grupu blažih sulfata postoji mogućnost iritacije kože glave, kao i nepovoljno delovanje na boju kose), Fumaric Acid (u EU klasifikovana kao iritant) i Salicylic Acid (sa dejstvom na kožu glave sa koje uklanja mrtve ćelije obnavljajući vlasište kose - najbolja u rešavanju problema peruti).
Tekstura šampona/regeneratora je kremasta, bele je boje i prijatnog cvetnog mirisa.
Ja sam samo jednom upotrebila ovaj L'Orealov proizvod i mogu da kažem da mi je posle njega kosa omekšala i imala jači sjaj - ipak, moram priznati da je došlo i do njenog isušivanja (istina, ne nešto drastično).
Na kraju želim da zaključim da je i pored iritirajućih sastojaka - koji meni nisu zasmetali - šampon preslab za moju suvu kosu pa bi... možda... trebalo da nakon njega upotrebim neki balzam bogate teksture ili... da ga nekom poklonim.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...